måndag 24 januari 2011

GULDBAGGEGALAN


Ja då har jag än en gång varit på en gala, många galor blir det! Mitt största problem med det är att välja ut någon av alla mina läckra kreationer, kan ju inte komma i samma två gånger i rad och jag glömmer alltid bort vad jag hade förra gången. Sist var det ju P3 Guld galan och som tur är så hade jag inte hängt in den i min walking closet. Nå i kväll blev det den där lilla svarta med plajetter fram på bröstet, den har väl kanske ett lite väl tilltaget dekoltage, men med en schyst behå, så blev det helt okej, svarta tights och svarta crocs. När jag gick på "röda mattan" så kändes det tyvärr ganska ensamt och alla kändisar tittade på mig med menande blickar och jag kunder höra kommentarer som " där är hon nu igen, vem är hon?"

Nå, nu är jag i alla fall hemma igen och kvällen var väl lyckad så när som på att jag kände mig lite ensam som sagt var. Förstår inte varför jag utsätter mig för sånt här.


OPEN TO SAYING "YES"

3 kommentarer:

  1. Jag var också på galorna men jag hade tofflor och morgonrock och det gick bra det med.

    SvaraRadera
  2. Synd att du inte tog mig där på mattan under armen, nämen va säger jag, så tokigt det där blev! Jag menar naturligtvis, va synd att vi inte minglade tillsammans där på "röda mattan" :-)))

    SvaraRadera
  3. Jag gör gärna bägge alternativen :-)

    SvaraRadera