måndag 18 april 2011

EN OMTUMLANDE DAG!

Äntligen har Erik loggat in igen och finns till för mig! För snart exakt en månad sedan så loggade min älskade skyddsängel ur för att istället hjälpa alla nödställda drabbade i Japan bland annat. Nu har lugnet återkommit så pass att Erik finns vid min sida igen. Dagen började med en massa telefonkontakter, typ avbeställa DN, avsluta mitt elavtal, ringa Shurgard för en sista koll, och precis som jag skulle gå in på adressändring.se, så ringer dom från Nynäshamns bostäder och erbjuder mig en lägenhet. Plötsligt, så vänds hela min värld och planering helt upp-och-ner! Efter att ha samlat mig och tänkt igenom vad som hänt, så ringde jag tillbaka och tackade ja. Äntligen kan jag släppa min oro över boendesituationen och glädjas åt att jag inom en nära framtid få plocka upp mina grejer igen. Nu är OKQ8 lastbilen ombokad och imorgon ringer jag till Shurgard igen och avbokar det. Åsså jag har tankat en massa god energi på Börsen! Kärlek till både Djävlar, Änglar och Räddaren i nöden!

2 kommentarer:

  1. Åh Gun, jag är så glad för din skull. Shit vad kul med en alldeles egen lägenhet. Hoppas timingen stämmer bra med omflytt. Du kommer väl ihåg lilla mig för adressändringen?
    Fin bild på dig och Peter. Han är för go' den där pöjken.
    Kram och du...slit inte ihjäl dig nu.

    SvaraRadera
  2. Tänk att du fick en kram till slut :)
    Du... om jag får säga vad jag tycker så tycker jag inte att du ska använda flyttlådebrunt om du ska måla om i din nya lägenhet... ;)

    SvaraRadera