torsdag 14 april 2011

HÅRDTRÄNING

Alltså det här är inte lätt, att assa sig själv som Mia sa att man ska göra, mycket enklare att dissa. Och att komma på brasaker varje dag är nästan omöjligt, det innebär att jag måste springa omkring och göra en massa bra saker aktivt, säger min hjärna iaf och sedan skriva upp det vart eftersom det är avklarat. Fast egentligen så tror jag inte att det var så hon menade. Jag tror att hon menade att även om jag bara har en skitdag och inte gör något alls så ska jag ändå hitta något att assa, typ att jag som idag tex, promenerade i över en timma, bytte jord på två krukväxter istället för att slänga jorden som jag hittade i mitt föråd, diskade, värmde lite rester i miccron och sedan somnade ute på balkongen med "East side stories" i öronen i 45 minuter. Undra om det sistnämda gills att assa, skönt var det i allafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar