tisdag 26 april 2011

MITT 500:e INLÄGG!

Nu är deklarationen klar med STOR HJÄLP av svåger Per! Det är ju inte varje gång man behöver blanketten K5 Försäljning Småhus och ägarlägenhet. För att utmana mig själv lite, så fixade jag till en e-legeitimation så att jag kunde slutföra allt snabbt och elegant. Nu är mitt gamla liv som radhusägare defenitivt slut och snart kryper jag in i min alldeles egna hyresrätt, hoppas jag, ska jag väl tillägga. Nu väntar jag bara på att få komma och skriva på kontraktet och välja tapeter. Från det ena till det andra, nu blommar det överallt och båtarna sjösätts nere vid hamnen. Lunchgästerna intar sina platser på Nynäs Rökeri och dofterna från mat och kaffe kittlade mig i näsan efter att min administrativa förmiddag var avslutad. Ett skepp backar ut lastat med plockepinn, eller vad det är? Efter en stunds funderande, så tänkte jag, sjöfartsledsmarkeringar! Usch vilket långt ord, det finns nog inte, eller föresten nu finns det, jag har just skapat det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar