tisdag 5 april 2011

PÅ JAKT!

Efter en bostad, lite lugn och ro och något vackert. Naturligtvis har jag många fina saker här hemma, men det flesta sakerna ligger nu nerpackade i det mest fula som finns, flyttlådor och nu har jag dessutom kommit på att jag verkligen hatar färgen på dem, så till men milda grad att jag måste täcka över dem. Jag har döpt färgen till flyttlådebrunt, men den lär väl knappast användas i något konståkningsreferat. Så till det där med lägenhet! Det känns som om jag har gjort allt som finns i min makt nu, till och med hängt ut mig i www.nhp.se och deras webbsida. Det sistnämda kan tyckas lite desperat, men va fasiken, jag vill ju packa upp mina grejer någon gång också och få trycka ihop alla de där fula lådorna igen.
Fast utomhus är det inte heller så särskilt fint just nu, det som göms i snö kommer upp i tö. Men om jag ser mig noga omkring, så finns det alltid något vackert där bland allt skräp att vila ögonen på för en stund.

2 kommentarer:

  1. du har ju bokat en lyxvåning i fashionabla Upplands Väsby från den 7/5 så bättre kan det väl inte bli,eller ?

    SvaraRadera
  2. Rätt snygging, det blir toppen och nya marker att utforska! Äventyren tar aldrig slut! Puss & kram

    SvaraRadera