torsdag 28 april 2011

KUNGSTRÄDGÅRDEN

Vilken underbar dag Mia och jag fick inne i Stockholm idag. För mig blev det ett impulsdrag att snabbt och lustigt fixa till mig och ta pendeln för att möta upp Mia, som redan var på Medborgarplatsen och väntade på mig. Jag anlände 11.45 och sedan tog vi en lugn och skön promenad ner till Kungsan. Jag har aldrig skådat något så vackert med alla dessa nyutslagna körsbärsträd. Vi åt en god lunch på en proppfull uteservering och sedan promenerade vi vidare längst Strandvägen, ut till Djurgården och därifrån tog vi en Djurgårdsfärja till Skeppsbron. Tänk hur en dag kan bli när man minst anar det. 17.15 var jag hemma igen nöjd och belåten.
Det blev ju ingen tvättstuga idag, bokade om den till i morgon innan jag stack. Härligt att kunna vara lite spontan, vild och galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar