fredag 27 maj 2011

EN STRÅLANDE KONSERT

Sååå jäkla bra det var ikväll på Pingstkyrkan i Jönköping! Om jag hade haft bara en lite aning om utgången av det hela, så hade jag inte kladdat på mig en massa mascara som vanligt, för den låg utspridd runt ögonen upptäckte jag när jag kom tillbaka till hotellrummet och tittade mig i spegeln. Jag kan bara tänka mig Peters reaktion när jag stod med honom och ville tala lite och få hans signatur på min väska. Ändock fick jag kramen av honom, han gav mig nog den för att han tyckte synd om mig för att jag såg sååå hemskt bedrövlig ut. Den killen har verkligen hjärtat på rätta stället. Nog om det! Den verkligt stora nyheten idag är ju att Peter har fått Musikalvärldens tyngsta roll i London, "The phantom of the opera". Jag är så jäkligt stolt och glad för hans skull. GRATTIS PETER!♥¸.•*¨'*ི♥ྀღ •♫♪٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●• ♥¸.•*¨'*ི♥ྀღ •♫♪٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●• Jag får nog satsa på vattenfast mascara när jag reser till London nästa år! *smile*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar