torsdag 12 maj 2011

EN TILLBAKABLICK

Nu är det tomt, flyttfirman kom kl. 13.00 och fem kvart senare, så hade killarna vevat in mina gjejer i lastutrymmet. Jag blev lika imponerad den här gången som sist när dom tog Sofias grejer förra måndagen. Klockan 14.30 vred jag om nyckeln för sista gången till det hus som jag trodde skulle bli mitt sista, men tänk vad livet kan vara föränderligt. Om någon hade frågat mej för ett år sedan om vad jag trodde att jag skulle göra om ett år, så inte skulle det vara det här som nu händer i mitt liv. Man vet sannerligen inget om nästa dag och i synnerhet inget om hur livet kan förändras över en natt....................................................................................................../ Tänk att det är precis ett år sedan jag skrev det där och nu står jag här igen med en till flytt i antågande. Det är faktiskt himla kul att gå tillbaka i min dagbok och se vad jag skrivit och vad som hänt under de här två åren, ibland känns det som det handlar om någon annan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar