måndag 16 maj 2011

I DID IT! :) BODYBALANCE!

Med övningar från Yoga, Tai chi och pilates kommer BodyBalance att förändra din syn på din kropp för alltid! Du får en helt ny längd och styrka, samtidigt som du blir av med stress och spänningar. När du tränar regelbundet förbättrar du din koncentrationsförmåga, mentala närvaro och din kroppskontroll och balans. BodyBalance kommer att få dig att må bättre! En klass från LesMills. Jomenvisst, det blev en klass i bodybalance på "gym-on-the-web" här i Nynäs igårkväll. Med poängtering på balans för det har jag ingen alls. Jag har ju för ett tag sedan införskaffat en balansboll, som jag tränar på i stort sett varje dag, men trots det så har jag jättesvårt med balansen. Styrkan och smidigheten var väl sååådäääärrrrr skaplig, ett tydligt bevis på att det här med motion och träning i allmänhet är färskvara och måste underhållas, annars blir man smidig som en vedtrav. Jag som har en reumatisk sjukdom ska ju definitivt försöka hålla mig i god form så att jag inte stelnar till för mycket och förlorar smidigheten i både muskler och leder. Kontentan av gårdagen är att det känns både här och där, helst där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar