tisdag 24 maj 2011

SAMANTHE

Vit blomma! Eriks Lankesiska namn har den betydelsen. Idag är det ett och ett halvt år sedan han lämnade oss, ett och ett halvt år! Jag förstår inte vad tiden tog vägen och hur det är möjligt att allt som hänt den här tiden sedan dess verkligen har hänt..........Kan fortfarande känna en märklig utmattning och overklighet när jag tillåter mig att tänka tillbaka, som tex just idag. Ett samtal med Sofia på morgonen om sorgen och saknade och om att hon hade varit till Eriks grav och planterat blommor kändes surrealistiskt. Genast blev jag tvungen att intala mig själv och även henne att nu har han det bra, han har fått lugn och ro! Inget ont kan hända honom mer! Eller hur Erik, visst har du det bra nu? Vi ses! ♥ ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar