lördag 24 januari 2015

ÄTA BÖR MAN, ANNARS DÖR MAN!


Men va fasiken, gör hon inte annat än och sitter där hemma och äter, går hon inte ens ut nu för tiden!?!?
Jomenvisst, idag lämnade jag Mitt mysiga krypin för en stund, det var ett tag sen nu eftersom min hälsa inte varit på topp.
Jag tog pendeln upp till den stora staden Stockholm, en nätt liten tripp på ca 65 minuter och där mötte jag upp en riktigt god vän från mitt tidigare liv, men ändå www-liv, sisådär en 8 år sedan, när jag just hade upptäckt att det fanns en värld utanför Bigarråvägen 93.
Camilla från Råneå. Egentligen minns jag inte riktigt hur vi blev bekanta där ute, men det måste ju ha varit tack vare Peter Jöback. Ännu en orsak till varför jag är så tacksam över att han knackade hål på min bubbla den där gången.
Nåväl, Camilla och jag möttes vid "Ringen" på Centralstationen och tog en låååångfika tillsammans på Starbucks Coffee och talade om ditt och datt, men mest här och nu, så härligt det var och otvunget och äkta!
Camilla skulle till Cirkus och se på "Mitt enda liv" med Jonas Gardell, för vilken gång i ordningen var hon inte riktigt säker på *LER*, ungefär lika tokig som jag ungefär, men min favorit är ju en annan!
"En bög är kvinnans bästa vän" var det någon som präntade, minns inte vem, men det är sant!

Camilla hade presenter med sig till mig och det var därför hon hade tagit kontakt med mig och ville att vi skulle mötas nu när hon ändå var i krokarna.
Så där kom hon med en fullastad ryggsäck för min skull ända från Råneå! Okej, hon hade inte vandrat över fjället, men ändå!

Så därför har jag två alldeles nya tallriksunderlägg,

samt en hel drös med små underlägg till drinken och kaffeMUGGEN och en extra fin bild med text till gunsan!
Tusen tack!

På återseende finaste Camilla! Nu blir det trevligare att äta, för man äter ju även med ögonen! *blink*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar