torsdag 29 januari 2015

SKÄRPNING TAMEFAN!!!



Nu har det hänt igen!
Ja, jag vet det finns värre saker att reta upp sig på och lägga energi på,
men det här är återkommande och för det andra, det är otroligt kränkande för kunden till det företag som anlitats som hemtjänst.
Och tilläggas ska, det finns en soptunna ca 40 centimeter därifrån, hängande på väggen alldeles bredvid porten.
För naturligtvis kan jag förstå att man kan glömma att ta av sig handskarna om vederbörande absolut måste ha dom på sig ända ut till sopnedkastet.
Och då kommer jag osökt att tänka på hur ohygieniskt det är att öppna och stänga lucka och ytterdörren med handskarna som används hos kunden!
Blääääää!

"Jaha, är hon på det humöret nu?"
Inte alls, jag var fortfarande euforisk efter min promenad till och från tandläkaren och i vetskap om min nya CD som ligger i spelaren i väntan på att jag ska trycka på play-knappen när jag kommer in.

Men va fan!!!
Jag tror nästan att jag måste gå ner till min granne och visa den här bilden eller skicka den till henne!
Nu ska jag lugna ner mig, andas långa djupa andetag, sänka ner axlarna och visualisera på trevligare saker, som t.ex att jag och syrran ska på "Terapeutisk Kundaliniyoga" i kväll!
På återseende!

1 kommentar:

  1. Fy fan va äckligt.Skicka bilden till hemtjänsten tycker jag.
    Hoppas allt är så bra som det kan bli.
    Kram från din cypriotiska svåger.

    SvaraRadera