tisdag 27 januari 2015

ÅTERHÄMTNING!


Syrran: "Hej hur mår du idag, hur känns det efter gårdagens promenad?"
Jag: Jomen det känns bra, inga problem!
Typiskt, jag blir så jäkla less på att känna efter och försöka förklara hur det egentligen känns, att jag inte alls har någon energi kvar, trots att jag har sovit och ätit bra.
Att jag behöver vila idag!

Och så fick det bli, vila på hela ryggen i soffan framför en gammal svensk film, nåja, så himla gammal var den ju inte förstås, bara sen 1952, en alldeles utmärkt årgång förresten.
"Hon kom som en vind"
Apropå som en vind, längtar tillbaka till Friskis och Svettis och den där härliga känslan jag hade när jag botaniserade omkring där bland redskapen och två timmar senare gick hem med vind under sulorna!

En ny dag imorgon med en efterlängtad post i brevinkastet.

Skivan från "Livet är en Schlager" dimper ner på min hallmatta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar