söndag 10 maj 2015

LÄSA I VÄNTNA PÅ ATT PÄREN KOKAR


Nu har det hänt igen tydligen, att jag har glömt att kryssa i den lilla rutan och postat tillbax!
Så kom det "häromdan när jag var ung" en försändelse från Bonniers bokklubb!
Snopet, jag trodde att det var den fina pläden från ICA kuriren!

Nåväl, här kom det en bok och ett inbetalningskort 196:-, det är bara att betala!

"Öppnas i händelse av min död" av Liane Moriarty!

Fast det kanske inte är en sån dum ide ändå, för nu har jag kommit till en period av leda vad det gäller tv och dess utbud!
Ett evigt zappande mellan kanalerna men allt känns bara som ett brus!

SUNDAY MIRROR:
"Drar in läsarna från första sidan."

PUBLISHERS WEEKLY:
"Både en bladvändare och en bok man då och då måste lägga åt sidan för att fundera över.... Moriarty utmanar såväl sina läsare som sina romanfigurer, på bästa tänkbara sätt."

SUN ON SUNDAY:
"Fängslande....måste-läsning."

KIRKUS REVIEWS:
"Här finns verklig svärta, men den balanseras av författarens självklara humor och otvivelaktiga kärlek till sina romanfigurer."

ENTERTAINMENT WEEKLY:
"Känslomässigt skarpsynt och fantastiskt smart."

Dessutom är det en smärre tegelsten, så därför har jag arangerat ett bokstöd eftersom jag inte orkar hålla den i händerna och att hålla huvudet lutat neråt, ja typ som då man sitter och leker med sin smartphone och får SMS-nacke!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar