fredag 30 oktober 2015

ALLA BEHÖVS!


Till och med en fingerstump har en uppgift ibland, som nu till Halloween tex, så enkelt att dressa om, det behövs bara lite ketchup längst ut på stumpen, så är saken klar!

Jo, det var så sant, den funkar även som bäst när jag ska ta hudkrämen som ska motverka rynkorna morgon och kväll!
Tyvärr så funkar det inte, alltså det där med rynkorna!
Och ändå doppar jag min stump i burken morgon och kväll och förfäras över "icke" resultatet varje gång!
Vem försöker jag lura?

Stumpen blir glad i alla fall för att den har en uppgift!

Idag är det förresten precis åtta år sedan jag låg på handkirurgen med CD-spelaren på magen och lurarna i öronen, för att jag skulle slippa höra ljudet när den kapades!
Vad jag lyssnade på? Ja gissa det den som kan!

Som sagt, alla behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar