onsdag 14 oktober 2015

GUNS AND ROSES!


Så har vi kommit en bit in på vecka 42, den vecka som jag har väntat så länge på!

När man som jag har ett brinnande intresse för Peter Jöback som tillhör den unika kategori av artister och skådespelare som med mod och framgång rör sig över olika genrer och har världen som arbetsfält.
Hans samlade skivproduktion har sålt över en miljon exemplar och han är en given del i det svenska kulturlivet, och nu även ett välkänt ansikte i det internationella.
Han varvar idag konserter, turnéer, shower och TV med internationella musikalroller och han är alltid en konstnärlig drivkraft i alla delar av sitt artisteri.

Så är det alldeles extra trevligt just den här veckan, ty igår släpptes "Boka före" biljetter till The Phantom of the Opera, på Cirkus i Stockholm, med premiär den 14 september 2016.
Biljetter släpps till allmänheten den 2/11!

Och kanske inte helt otippat, så har jag bokat biljett till, äntligen en premiär!
Och inte vilken som helst!
Gunsan ska se The Phantom of the Opera för åttonde gången med Peter Jöback och kanske få beträda den röda mattan, åtminstone liiiite!

Ikväll är det den svenska trillerserien "Modus" på tv4 kl. 21:00, med Peter i en av rollerna!

Imorgon beger jag mig ut på turnè igen, I Love Musicals i Linköping och därefter Göteborg!

Lycka är, när allt du tänker, säger och gör befinner sig i harmoni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar