måndag 12 oktober 2015

DAGS FÖR EL-FILTEN IGEN!



Tre veckor kvar tills jag återigen får min Ilomedin behandling på dagvården, reumatologen i Huddingen!
Jag ser faktiskt riktigt fram emot det, trots att det inte på något vis är smärtfritt och att det kostar på att resa mellan Nynäshamn och Flemingsberg, tidig morgon och eftermiddag tre dagar i följd!

Tack o lov att jag har något som värmer mig på djupet, som når ända in till den där ljusblå benhögen!
Min räddare i nöden, mitt Ögon-och-Örongodis och världens bästa värmekälla!

Jag har sagt det förut, men säger det igen, bästa medicinen någonsin och att det absolut borde vara på recept!
Kultur och i synnerhet musik har en läkande egenskap, både för kropp och själ och jag är ett levande bevis på den vetenskapliga forskningen!

Apropå det, idag har jag julpyntat,

kan tyckas lite tidigt, men vem bestämmer när det är dags!
Jag var på en butik här idag, Dollar Store, där var det full julskyltning redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar