söndag 11 oktober 2015

EN KVÄLL PÅ GLOBEN ARENA


Lördag den 10/10 på rad 1, plats 13 i Globen och jag befarade att det, trots rad 1, inte skulle bli till direkt belåtenhet för mig, men jag hamnade ju nära storbildsskärmen och ingen framför mig!
Bra ändå med andra ord!

Dessutom hade jag ju redan upplevt denna underbara konsert för drygt två veckor sedan, så jag var nöjd ändå!
Ihoptryckt mellan två skapligt stora män, satt jag säkert!

Den här gången hade jag min kompis Mia med mig, men pga att jag köpte våra biljetter vid skilda tillfällen, så fick vi inte sitta med varandra, med det gick bra ändå, uppmärksamheten var ju trots allt riktad åt ett annat håll!
Vi delade en god måltid tillsammans med några likasinnade på restaurang Orkide Thai, Arenavägen 29 innan konserten i stället!

Nu var jag beredd och njöt i fulla drag av kvällen, som var precis lika underbar som sist på Spektrum i Oslo, ja förutom då att jag inte hade härligheten en armlängd ifrån!

Så det här var en helt ny erfarenhet, att under största delen av konserten titta på storbildsskärmen

och dessutom fota av den!


Helen Sjöholm och Peter Jöback ur "My Fair Lady"


Håll till godo, detta är vad som bjuds på som aptitretare för er som har lyckats få tag på biljetter och ännu inte har sett konserten!

Emmi Christensson och Peter Jöback "The Phantom Of The Opera"


Norm Lewis och Peter Jöback "Who´s The Man"


"Guldet blev till sand"

Eller som en tröst för er som inte fick tag på några biljetter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar