fredag 27 maj 2016

SPÄNNINGEN ÄR OLIIIIIDLIG!


Inte helt oväntat så singlage det ner ett litet kuvert ner innanför min dörr idag,
fredag, eftersom det är morsdag på söndag, nu igen!
När jag böjde mig ner och tog upp brevet, som det stod mitt namn och adress på, med hennes speciella handstil, hände det där igen, "min jänta, min alldeles egna jänta"!
Och jag blev alldeles varm inombords!

Okej, det är jättetrevligt att få hälsningar på facebook och andra sociala media, men inget går upp mot att få ett kuvert med handskrivet namn och adress och ett påklistrat frimärke!
Nästan så att jag kan känna doften av min älskade dotter och engagemanget i handlingen, en hälsning till mig på morsdag!

Trisslotten som medföljde skrapar jag inte förrän på söndag, spänningen är oliiiidlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar