fredag 8 juli 2016

HAPPY BIRTHDAY




Idag är det precis sju år sedan jag lät smycka min lekamen med de här väl genomtänkta och fortfarande kära smycken, min djävul på höger axel och en ängel på den andra!
"Dom viskar till mig dygnet runt och skriker till varandra" fortfarande tack o lov!

Så vi firade dagen med en mjukglass i hamnen, hm, det blev min 17:e mjukglass hittills i sommar, det här kommer att sluta med en förskräckelse!
Nåja, det är ju bara sommar en kort tid varje år, så jag får väl försöka kompensera mitt addiction när hösten kommer, förresten då övergår mitt missbruk till The Phantome of the Opera på Cirkus i Stockholm istället!
Om jag kommer upp till 17 föreställningar är väl knappast troligt, men den som lever får se!

Innan vi, alltså mina födelsedagsbarn och jag, begav oss hem igen, så delade vi på en "Knäckis" hos Strömmingsvagnen här i Nynäshamn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar