tisdag 12 juli 2016

MIDDAG I ALL ENKELHET


Och som mitt mantra, jag är inte ensam, jag är själv!
Den här gången med en burk Matjessill, och Norrlands Guld, å jäklar va gott det var!

Sån tur att lillasyster ringde och undrade om jag inte kunde komma förbi en stund, för det var den enda promenaden jag tog idag, ty vid varje gång jag gjorde mig redo att ta den där dagliga promenaden, ja då kom det en störtskur som inte var att leka med, gång efter gång!
Så när Pia ringde, så fick jag anledning att trotsa vädret och mitt behov av mänsklig närhet och kramar tillgodogjordes för dagen!

Nu sitter jag och tittar på Morden i Midsomer som brukligt direkt efter Allsång på Skansen och tycker att det här blev en alldeles helt okej tisdag!
I morgon är en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar