lördag 11 februari 2017

SKÖRDAR GOSAKERNA


Så var det dags igen att skörda ännu en mina investeringar för mitt välmående idag!
Jag kollade på biljetten och den inköptes den 1/3 - 16, alltså för nästan precis ett år sedan!

Det var lite spännande innan jag var på plats och kunde se vilka som spelade idag, om det var någon ur orginalensamblen som var utbytt, men tack o lov så var ordningen återställd ända uppifrån och ner!

Min favoritfantom har ju varit lite krasslig den senaste månaden!
Först fick han ju ont i halsen och var borta några föreställningar!
Nyligen fick han även magsjuka och blev tvungen att vara hemma och kurera sig, men som sagt nu var ha åter i ensamblen och bättre och vassare än jag någonsin sett och hört honom!
Kanske det var orsaken till varför jag lipade mer än vanligt, jag blev liksom bergtagen av hans skådespel och sångröst!
Självklart var alla de övriga i ensamblen lika bedårande som alltid, det är en fröjd få ta del av detta mästerverk från första till sista tonen och som sagt få en genomspolning av tårkanalerna och känna att man lever!

I skrivandes stund, så sitter jag och titta på QX-galan på tv4, härlig gala förresten som förövrigt sändes från Cirkus, med dess vackra dekor från The Phantom of the Opera som omger scenen!
Så jag är lite kvar där fortfarande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar