torsdag 16 februari 2017

PÅVÄG TILL FRISSAN


Vilken tur att jag fann legitima pausplatser på min väg, ställen där jag kunde krypa ihop lite ogenerat och t. ex ta en bild så där i förbifarten!
För fy fan så ont jag fick i går redan och lika jävligt ont idag, i min höft-ljumske-rumpa/ kan det vara Ischias?

Så ont, så jag kallsvettas, illamående och nära att svimma!
Benet går nästan inte att förflytta framåt, var tionde meter måste jag stanna och stretcha, böja mig djupt framåt i knäböj, sätta mig ner vid första möjliga tillfälle!
Min promenad ner till frissan, som i vanliga fall tar ca 10 minuter, tog det dubbla, med mycket möda och besvär!
Hur kommer jag ut ur det här?
http://ischias.se/11-mycket-effektiva-losningar-mot-ischias/
Tur att det finns Google så att jag kan vara min egen "läkare" och försöka diagnostisera mig själv, för att gå till min husläkarmottagning är ju absolut ingen ide!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar