tisdag 16 maj 2017

ÄNNU MER MINNEN!


Höll alldeles på att glömma den här DVD:n som jag köpte på Majestic Theatre, Broadway och fick signerad av Phantom him self / Peter Jöback vid stagedoor en av de tropiskt varma kvällarna den där underbara veckan i juli 2013!
Jag nyper mig fortfarande i armen, när jag tänker på att jag har varit där och allt tack vare honom!
Eller var det vid stagedoor utanför Her Majesty's Theatre i London's West End vid någon av de fyra gångerna jag var där under den perioden som Peter spelade där 2012?
Att jag hamnade i London för första gången i mitt då 60-åriga liv, var tack vare Peter Jöback!
Tack för att Du gav mig modet att våga ta steget ut ur bubblan och ut i världen!

Ja där ser man, minnet börjar redan svika mig, men minnena finns kvar, tack o lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar