måndag 21 maj 2018

ETT TAL, EN SIFFRA, EN HÄNDELSE


21! Likaväl ett klockslag, som nu!

Två månader sedan, sitter på Gardermoen på väg till New York!
Får dödsbudet om att Sofia har blivit en Ängel!

Och allt som hänt däremellan, ofattbart att jag fortfarande huvudet upp och fötterna ner!
Igår var det en månad sedan begravningen!
I kväll, tredje visningen av lägenheten, har fortfarande i skrivande stund, inte hört från mäklaren hur det gick!
Spänningen är olidlig och jag är sååå otroligt trött på spänning och ovisshet, längtar efter lugn och ro!

Idag, om fyra månader, så är det dags för "Med hjärtat som insats" med Peter Jöback på Cirkus i Stockholm tillsammans med vänner och fingermat på scenen!
Okej, jag har bokat premiären dagen innan också med bara me, I and myself!
Om precis fyra månader!

Jag räknar tid, år, månader och dar, klockslag och sår, ja tiden den går och jag räknar vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar