tisdag 8 maj 2018

EN SKÖN DAG I HAMNEN


Ännu ett "måste" från listan min blev avklarat idag!
Det här var att skicka tillbaka två stycken digitalboxar till Umeå, de hör nämligen till lägenheten och jag råkade få med mig dem i mina lådor som innehöll saker som jag ville behålla som minnen efter Sofia bland annat, samt lite andra bra-och-ha grejor!
När jag fick förhandsgranska lägenhetsannonsen för en vecka sedan, då ramlade polletten ner och jag insåg mitt misstag!
Men som sagt, igår fick jag hjälp med att hämta mina flyttkartonger i Västberga och genast när jag kom hem med dem, så packade jag upp och återfann boxarna, så nu har jag skickat tillbaka dem till Umeå!
Sköööönnntttt!

Därför kändes det extra välförtjänt att få bjuda mig på lunch nere i hamnen idag!

Nu ligger förresten annonsen ute på Hemnet och den ser riktigt trevlig ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar