fredag 10 augusti 2018

ETT NYTT FÖRSÖK!


Igår fick jag fan för att jag hade varit ute i förrgår, trots att jag var förkyld, jag hade ju t.om plockat ännu en proppfull plastkasse med sopor!
Då när jag kom hem, slocknade jag i soffan och när jag sedan vaknade upp, insåg jag att det var otroligt dumdristigt att pressa mig, men det kändes ju skapligt just då!
"Är huvudet dumt, så får kroppen lida" brukar man säga och det stämmer verkligen på mig!

Nåväl, igår mådde jag riktigt pyton, så det blev bara en liten provinatering på Willys och samma sak hände då när jag kom hem, tuppade av i soffan!
Skärpning gunsan, du måste ta hand om dig!
Det är nog värmen som spelar mig ett spratt tillsammans med förkylningen!

När jag vaknade i morse efter en skaplig natts sömn, så kändes det liiiite bättre, men beslutade mig för att stanna inne i alla fall!
Men framåt eftermiddagen började det rycka i mig och plockpinnen stod och hoppade på hallgolvet, ja typ som en hundvalp som ville ut och rastas, åtminstone en lite sväng runt kvarteret!
Så jag gjorde mig redo för en runda!
Men just där i dörren, så vände jag mig om och avbröt idiotin!
Det finns väl andra som kan rasta pinnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar