torsdag 30 augusti 2018

PACKAD OCH KLAR!


Fast på skakiga ben, för hur var det man gjorde nu då?
Alltför länge sedan jag packade resväskan!
Sist jag packade var när jag reste upp till Umeå för att organisera och fixa allt runt Sofias begravning samt avveckla hennes hem, med mera, det tog tre veckor, tänk om man hade en som kunde organisera åt mig den här gången, vad är viktigt och vad kan jag klara mig utan eller skaffa utifallatt?

Men att jag behöver fara iväg, vart som helst, det är det ingen tvekan om, för nu går huvudet på tomgång, kan liksom inte fokusera på ner än två saker åt gången!
Fryser, trampar omkring och börjar om från början, vad var det jag skulle göra?
Trött som fan och orkar inte se längre fram än några timmar framåt!
Kollar riktigt noga på tapetmönstret!
Så att jag har lyckats packa klart, är ett under!
Åk iväg nu gunsan och ta hand om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar