onsdag 23 juni 2010

JAG TRIVS! *LER*


Jag går bara omkring och småmyser och trivs så in i helskotta bra. Kommer på mej när kvällen är här att jag har inte varit utanför min bostad på hela dagen fast det har varit en alldeles utomordentligt fin dag med sol från en klarblå himmel och varmt till och med för att vara här i Nynäshamn, det är ju faktiskt ganska kyligt här ute ännu så här års. Den lilla bordsstrykbrädan från IKEA fick tjänstgöra en timma idag på förmiddagen, men sedan landade jag ute på min alldeles egna balkong med boken "Sjöjungfrun"av Camilla Läckberg. Det blev några timmar eftersom jag ville veta hur den slutade och det var ett oväntat slut må jag säga. Ja det är väl så här livet ska kunna vara ibland, ladda batterierna som var i det närmaste helt uttömda. Vila och en massa D-vitaminer. Snart så kanske jag far fram här i Nynäshamn som den värsta duracel-kaninen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar