tisdag 8 juni 2010

LUGNET INFANN SIG!


Jag behöver inte göra en massa varje dag.

Igår så köpte jag en ny handväsk-kamera, ja en sån där som jag blev bestulen på på Gran Canaria i påsk när jag var där, samtidigt som mobilen också stals. Nu är den laddad och jag har läst in mej på den, så nu är det bara att fota livet som bara rullar på igen, har faktiskt saknat den möjligheten. Men som sagt, man behöver inte göra en massa varje dag och i dag blev det en sådan dag. Letade fram en oläst bok och placerade mej skönt till rätta ute på min lilla men otroligt mysiga balkong och började läsa och läsa och.......................

1 kommentar:

  1. Åh va det ser skönt ut! Finns det plats för en till på balkongen?? Det skulle vara mycket trevligt att sitta på balkongen och prata, sola, slappa eller läsa med dig <3 :)

    SvaraRadera