torsdag 3 juni 2010

" SMAKA PÅ STOCKHOLM "


I eftermiddag så åker jag in till Stockholm och ska till Kungsträgården och smaka på Stockholm. För ett år sedan så fick jag ett sms av Pia när hon just var där och jag blev så vansinnigt avundsjuk. Året innan var jag där för första gången och tyckte att det var så trevligt. I kväll gör vi det tillsammans hon och jag. Det ska föresten bli ett toppenväder idag och jag älskar verkligen Stockholm när det är sommar och varmt. Okej jag får väl se hur jag orkar, äter nämligen penicilin igen sedan igår. Typiskt!!!!

2 kommentarer:

  1. Som the old days. Kanonväder och Smakapåstockholm. Kan det bli bättre. Fast i år var inte Hoffmaestro där.
    Kram, Eva

    SvaraRadera
  2. Sant Eva!
    Kanonväder!
    Du fanns i mina tankar.
    Kram :-))

    SvaraRadera