måndag 21 juni 2010

VILKEN HELG!!!! *LER*
















Love is in the air! Bokstavligen!!! Vad lyckat det har varit. Sol, vind och vatten som Ted Gärdestad sjöng plus en massa blommor och glada och lyckliga människor vart man än vände sig och allt detta i vår vackra huvudstad. Tänk att det blev sååå bra ändå med firandet av Viktoria och Daniels bröllop. Å nu har jag bott på Södermalm också ha ha ha ha, flott värre i en sekelskifteslägenhet, det var ju lite speciellt må jag säga. Ett stort tack till dom som ändå skulle fara ut på landet över helgen och vi hade promenadavstånd ner till slottet med omnejd.
I mitt nästa liv, så vill jag bli en fluga eller nått annat lite lagom osynligt och väl undangömt iaf har jag kommit på, för hujedamej va mycket jag hade kunnat fått varit med på om så hade varit fallet nu.

Peter och Oscar var förtjänstfullt inbjudna på bröllopet både i Storkyrkan och på Slottet och dom strålade av glädje och kärlek till varandra. En verkligen effektfull kontrast mot alla böljande kreationer och frackprydda kungligheter och andra prominenta potentater.

SNART STUNDAR ETT ANNAT BRÖLLOP *LER*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar