fredag 8 juli 2011

BEMÄRKELSEDAG

Två-årsdagen! Så efterlängtade, efter mycket funderande och planerande, så kom de äntligen på plats. Jag hade bokat tid för mina tattoos och Sofia och assistent Hanna följde med för att hålla handen och föreviga det hela. Äntligen skulle jag få uppleva det som jag så länge velat! Typiskt jag föresten på gamla dar, måste utmana mig själv, känna, våga, falla och se var jag landar. Fast tjejerna behövde inte hålla handen! Resultatet blev i alla fall mina tvillingar, men ack så olika, jag ångrar ingenting, gillar dem lika mycket fortfarande. Djävulen på höger axel och Ängelen på den andra. Den här bilden är tagen den 10/7-09 när Mona, Kjell och jag är i Rättvik och ska på konsert med Peter och Eva Dahlgren på Dalhalla. Av en händelse, så ska jag på konsert i morgon också i en naturskön miljö, nämligen Skulefestivalen, nu med Peter och Cookies n Beans. Tjjhhhooooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar