söndag 3 juli 2011

SÖNDAKVÄLL

Efter att ha bott här bland parabolantennerna i en månad nu, så summerar jag den som otroligt lyckosam! Det skitiga mötet med lägenheten har bytts ut mot i mitt tycke skapligt rent faktiskt. Jag ser endast fördelar med mitt nya boende och en trygghet som är obeskrivligt skön. Okej, det är dyrare, men större, luftigare och jag behöver inte tvätta fönstren efter varje regn. Jag kan sitta på min balkong på eftermiddagen utan att den öronbedövande trafiken överröstar mina tankar eller musiken som strömmar ut ur min iPod. Nu är det endast en massa barn som skriker och väsnas i lekparken och i omgivningen runt omkring. Kontrasten från altanen på Biggaråvägen i Umeå är ju milsvid naturligtvis, men om man vill göra en förändring i sitt liv, så kostar det. I FEET GOOD AND I´M WORTH IT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar