fredag 22 juli 2011

JAG ÄR SÅ LEDSEN!

Helvetes jävla skit, varför ska det vara så här. När jag sitter på balkongen och njuter av sol, värme och en god bok, vad händer då? Jo en terroratack mitt i Oslo! Och om inte det vore nog! En person utklädd till polis har skjutit ihjäl flera personer på Utøya utanför Oslo. Mannen kallar till sig flera ungdomar. Det här är bara början, sa han enligt vittnen. Sedan började han skjuta vilt omkring sig. Det ligger folk livlösa längs stranden. Det är så sorglit! Ifrån lugn och ro till brutalt helvete inom loppet av några minuter. När ska mänskligheten sluta att utrota varandra och börja älska hett villkorslöst och passionerat istället. Jag är så ledsen för mina fina norska vänners skull! En varm kämpeklem till alla nabos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar