onsdag 3 augusti 2011

IN ENGLISH PLEASE!

men jag kan ju ta det från början. Jag har slipat lite på engelskan, igår kväll var jag till Pia och Ove och käkade middag. Min systredotter Emma var där också med sin sambo och hans mor och syster från Nya Zeeland samt lillPer som precis fyllt 27 år. Erik var fem veckor äldre än sin kusin Per.
I morse så for hela gänget ut till Nåttarö, ja inte hela gänget, lillPer och jag avböjde. Himla kul med weebkameran föresten, för när de stod på bryggan vinkade Pia till mig. Nä jag tog min solstol, en liten lunchlåda och kaffetemosen och begav min ner till Nickstabadet några timmar istället, behövde vara för mig själv ett tag och skingra tankarna med att läsa slutet på min senaste bok "Jag älskar dig inte längre" av Christina Stielli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar