torsdag 25 augusti 2011

SING-ALONG

Har liksom kommit av mig i skrivandet, om det har med surströmmingen att göra eller vad, ingen aning. I bland kan det blir kortslutning i huvudet och då blir det även torka där inne. Trots allt har det varit några händelserika dagar och jag har planlagt ytterligare trevligheter här i höst. Två konserter den 14 och 15 oktober med Peter den store i Göteborg ligger nu in box, biljetter, flyg och hotell JIIIPPPPIIIIIII!!! :)).Före det så blir det "The Cavern Beatles på Berwaldhallen den 5 oktober, Men nu närmast, så är det SING-ALONG på Konserthuset i Stockholm i kväll Med Peter och Marianne Mörck. Direktsänds på ett flertal biografer och folketshus runt om i landet. Med anledning av det så har jag besök av en vän från Råneå, Camilla Matinlassi. Tillsammans ska hon, systrarna och jag sjunga musikalpärlor med Peter och Marianne, snurrigt, galet men superkul. På lördag, om gudarna vill, så beger jag mig till vårt vacker naboland för ännu en kväll med "Adams & Eves", som därmed är deras sista föreställning av den här sommarturnén. Det är som jag brukar säga, PETER JÖBACK är beroendeframkallande, men jag söker inget bot mot det, för gud vad jag mår bra av honom! Sist men inte minns i skrivandets stund så blir det även "The show of Christmas" den 2 december på Globen och gissa vem som är en av artisterna, hi hi hi, Just det Peter! Tycker om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar