söndag 14 augusti 2011

NÄRKONTAKT!

Det funkar, kanske allför bra! I morse skulle jag ta ett beslut om jag skulle hänga med till Grön Lund och åka karusell. Eftersom jag nu hade varit ute på tur till Trosa i ett dygn, med allt vad det innebär så behövde jag verkligen känna hur kroppen reagerade när jag lämnade sängen. Där, just då, kunde jag inte bestämma mig. Jag ville åka karusell och umgås, men visste inte om jag skull orka. Då sa jag högt till Erik, "nä nu får du ge mig ett tecken så jag vet hur jag ska göra". Jag hann knappt uttala det, det vred om i magen och jag fick ila till toa. Det besöket avgjorde resten av dagen och sedan har jag varit i det närmaste utslagen, bara legat i soffan och sovit till och från. Tack för vinken Erik, hoppas att jag känner mig piggare i morgon! Nu släcker jag för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar