onsdag 8 oktober 2014

FRISKIS & SVETTIS



Jag kollade på min väggalmenack, jo jag har en sådan i köket, en sån där som man bläddra fram en ny månad med ett nytt motiv och man skriver med en penna viktiga händelser och dylikt. Och precis i dag är det fyra månader sedan jag var på Friskis & Svettis och gjorde mitt sista pass.
Ja, sedan cyklade jag ju omkull med yrsel och allmänt obehag, samt att jag fick det där oroväckande beskedet från sjukhuset om att jag måste göra en hjärtkateterisering.
Där och då tog det stop, ville inget, vågade inte mer utan läkares inrådan, eller avrådan utifrån kommande resultat.
Så nu sitter jag här bara å jäser och får mer och mer muffinsmage och kärlekshandtag, men rynkorna består och blir bara fler och fler.
Alltså, det här är inte kul!
Bläääääää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar