lördag 18 oktober 2014

OCH VEM FÖRSÖKTE JAG LURA DEN HÄR GÅNGEN?



Mig själv antagligen!
Sådär lätt skulle jag väl ändå inte komma undan den här gången!
Nä nu händer det grejer!

Kåvepenin funkar väl inte för urinvägsinfektion, hörrödu!!!
05:06, kissnödig igen, fan vad det svider fortfarande!
Sedan tar jag Ipren och en till Kåvepenin, kryper tillbaks i sängen och väntar på att svidet ska avta.
Sådär!
Men på morgonen ringde jag till Haninge Närakuten och fick en tid till 13:00 och med skjuts av Per och Eva, var jag där i tid och fick en ny medicin, Selexid.
Därefter åkte vi till PORT73 så jag kunde hämta ut min medicin på apoteket.
Vi passade på att ta en fika och shoppade lite innan hemfärd igen.
Men väl hemma, brakade förkylningen ut på riktigt, den hade väl bara legat och bidat sin tid till jag redan låg, kan jag tänka.
Så nu är nästa orosmoln, hur ända in i det glödheta ska jag hinna bli frisk innan onsdag när jag ska på min undersökning på Huddinge sjukhus???
Äsch, jag tar det sen, nu är nu och om morgondagen ska jag inte sia om, än minder bekymra mig om.
Idag gladde jag mig i alla fall över att jag fick hjälp för nu och min nya scarf! Jag ska kalla den för Luddescarfen, som gammal, med betoning på gammal, pudelägare jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar