torsdag 16 oktober 2014

HÖSTFÖRKYLNING I REPRIS



Snopet, men inte alls förvånande, att jag har åkt dit igen!
Nästan på dagen en månad sedan sist!
Då, en vecka innan jag skulle åka upp till Umeå för att hämta med mig Sofia ner till "Livet är en schlager".
Nu, veckan innan jag ska göra hjärtkatetriseringen! Hinner jag bli frisk???
Det är frågan och min största oro, eftersom jag vill få det undanstökat!
Och inte nog med att jag är förkyld, jag har dessutom åkt på blåskatarr, jävla skit!!!
Så vad gjorde jag häromdan? Jo jag botaniserade i mitt medicinförråd och döm av min förvåning, men där hittade jag en näst intill oanvänd förpackning Kåvepenin sedan april-13, när jag hade lunginflammation, då fick jag ju ganska direkt ett annat penicillin.

Så älskade Guardian Angel, modern anropar, logga in på mamsen nu och lägg en hjälpande hand på min axel, vem av dem spelar ingen roll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar