torsdag 2 oktober 2014

OKTOBER I CENTRAL PARK


Ja kanske, varför inte!
Nästa år? Om jag hinner spara ihop guldtior i min PET-flaska som jag har ritat en glad mun på, typ så här pass avanserad :-) och NY.
För varför inte ha drömmar, de är det enda som ingen kan ta ifrån mig!

Måste tänka positivt annars blir det alldeles för sorgligt och mörkt med tanke på min kommande hjärtundersökning och lungfunktionsundersökningen som jag gjorde HÄROMDAN! Den sistnämnda har jag än inte fått svar på och spänningen är olidlig.

Nu har jag i alla fall min resa till London att se framemot, allt är bokat och klart och gunsan reser med I, me and all by myself!
Men först ännu en kväll på Cirkus och "Livet är en schlager", den här gången med min Facebookvän Maria.

"Annars vore jag inte jag"

CARPE DIEM!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar