fredag 3 oktober 2014

VÄRLDENS BARN 2014



Ikväll sänds Världens-Barn-galan på SVT1 kl. 20:00.

Så nu öppnar vi alla våra hjärtan och plånböcker för Världens Barn!
Ring 099-52525 så skänker du 50:- och tävla om att bli VIP till alla olika galor och andra evenemang, som t.ex Allsång på Skansen, Melodifestivalen, Kristallen, Grammisgalan och många, många fler under ett år.

Jag har ringt 09952011 till P4 extra Lotta Bromè några gånger idag och för varje samtal skänkte jag 50:-.




Med dessa underbara ungar i mitt hjärta, är det svårt att glömma alla behövande barn där ute i världen och lätt att skänka en slant, med hopp om att jag kan bidra till ett bättre liv för några till.



Och inte nog med det, jag har även bidraget med en slant till Rosa Bandet, närmare bestämt en bukett rosa rosor och ett Rosa Band, allt inhandlat på ICA bara ett stenkast härifrån.



Ingen kan inte göra allt, men alla kan göra något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar