tisdag 20 juni 2017

ENERGIN ÄR TILLBAKA


Efter en såndär helg, så är det nästan som att jag går på små vita moln och med ett fånigt leende på läpparna, ja nu har jag ju inga läppar förstås, Sklerodermin har ju tagit bort dem, men ändå, jag kan ju åtminstone dra på smilbanden fortfarande!
Så vad passar väl inte bättre, än att dela med mig av glädjen nere i hamnen bland sommarrusiga turister och lediga Nynäshamnare!

Kryssaren Norwegian Getaway låg i hamn dessutom, så det var verkligen storslaget, blandat med segelbåtar, yachts och katamaraner från när och fjärran, samt lokala småbåtar som låg lite blygt och generat bredvid!

Min femte mjukglass var det inget problem att slicka i mig heller, så gottigott sååååå!
På hemvägen, fortfarande småleende, för det där ruset sitter i länge, så njöt jag av blomsterprakten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar