torsdag 10 december 2009

KVÄLLEN INNAN


Tidigt i morgon så beger jag mej iväg på Julkonsert och batterisladdar-veckan. Äntligen så är det dags för Peters bejublande julkonserter och hur konstigt det än verkar så har jag tagit det beslutet att hänge mej åt detta otroligt underbara evenemang.

Dagens möte var lika jobbigt och känsloladdat som jag hade befarat. På darrande ben gå vi in och planera sonens begravning. Att vi någonsin skulle behöva uppleva detta fanns aldrig i vår vildaste fantasi, men verkligheten har trots allt kommit i kapp oss, så nu satt vi då där darrand och med gråten krampande i halsen och näsdukarna i beredskap. Efter flera timmars vånda, så var vi underligt nog ändå hemma, helt tomma och utpumpade. Ännu ett steg är avklarat.

Just nu förstår jag egentligen inte vad som händer runt omkring mej, väskan är packad, biljetterna framlagda och taxin är bokad inför resan till flyget i morgon och i morgon den här tiden så sitter jag på Scandinavium i Göteborg och lyssnar på Peter.

Hoppas att jag får kraft av alla underbara upplevelser och härliga vänner och möten under den kommande veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar