lördag 19 december 2009

NU ÄR JAG HEMMA IGEN!


Vilken vecka! Jag kom hem runt två-tiden idag efter en helt fantastisk vecka i kärlekens tecken. Så mycket kramar och värme från så många underbara människor har jag aldrig fått under hela mitt liv tror jag. Åh vad jag behövde det känner jag för att orka med mitt outhärdliga men ändå oundvikliga kraftprov till veckan.

Sofia hade med hjälp av ass julpyntat, klätt granen och bakat småkakor. Oj vad jag uppskattade det, att äntligen slippa det för en gång skull, ok! det såg inte ut som när jag brukar göra det, det gör mej absolut inget, det duger så bra ändå. Kanske en ny tradition!

Just nu är jag helt utmattad känns det som, förstår inte att sådan känslostormar kan sätta mej i sådan total utmattning. Det sista dygnet tillsammans med systrar, svågrar och otroligt härliga vänner och inte minst Peters konsert på Globen igår har varit alldeles, alldeles, alldeles underbart. Så nu hoppas jag att jag kan plocka fram dom tröstande ord som viskats i mitt öra och värmen från alla kramarna när jag som mest behöver dem.

TACK TILL ALLA SOM DELAT MED SIG AV SINA KRAMAR OCH VÄRMANDE OCH TRÖSTANDE ORD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar