söndag 6 december 2009

VECKA 50

Den här veckan som kommer har jag tänkt försöka jobba måndag till torsdag, som tur är det bara fyra timmar/dag och jag har med reservation sagt att om det blir för jobbigt så slutar jag tidigare, men jag måste ut och prova, har blivit väldigt skygg sedan det tragiska hände, som om jag har något att skämmas för, vill inte möta folks blickar och medlidande. Men i morgon så ska jag få en ny tand, jag pressade ju sönder en, den där dagen och min underbara tandläkare förbarmade sig ju över mej i måndags och nu är det dags för nästa sköna besök i hans behandlingsstol. Tänk att jag behöver så lite för att njuta, att luta mej tillbaks i stolen hos "bengan" och få bli omhändetagen.
En annan njutbar sak för mej är att gå ombord på ett flyg, spänna på sig the seetbelt, stänga av mobilen och bara låta ödet bestämma om jag ska komma ner igen med livet i behåll.

1 kommentar: