lördag 20 februari 2010

NU ÄR DET KALLT OCH PIAS FÖDELSEDAG :-))











Nu är det verkligen kallt ute, helt omöjligt för mej att gå ut faktiskt. Okej att det är vackert men va fasiken!
Lördag och dusch av Sofia, nu sover hon förresten för hon blir alltid så himla trött efter det. Tvättmaskinen går för andra gången och jag sitter som vanligt på min kökssoffa med lappen i famnen. På tv:n har jag faktiskt Peters dokumentär på gång, kom ju på att varför ska jag ha OS-sändningar på hela tiden, för vilken kanal jag än zappade mellan så nog sjutton är det sport och tack och lov så har jag ju en massa gosaker på dvd *ler*. Här inne är det varma just nu, ops! nu vaknade Sofia, jag har väl för hög volym tydligen.
Nu blir det videotime med henne, "Allt flyter"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar