fredag 26 februari 2010

MED SKRÄCKBLANDAD FÖRTJUSNING


Oh my Gud! I morgonkväll är det då dax för VÄRLDENS BÄSTE PETER att beträda Melodifestivalscenen i Malmö. Jag har alltid tyckt att Peter är alldeles för fin och för duktig för den här sortens cirkus och att tävla i musik, men eftersom jag har en så stor tillit och tro på det han företar sig med, så har jag fullt förtroende till honom om att det är musiken, låten, som avgjort hans medverkan i år. Peter gör inget som han inte tror på och känner att det är rätt för honom. Trots de så är jag spänd inför morgonkvällen, mycket mer än vad jag antar att han är. Hemska tanke om han blir sågad även den här gången. Men jag älskar honom oavsett vad alla andra tycker.

"HOLLOW" ring 099-20208 eller 099-90208


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar