tisdag 2 februari 2010

SNÖ OCH ÅTER SNÖ!


Jag minns inte när det var bistrare vinter, det vräker ner snö och kölden är outhärdlig, troligast så upplever jag det värre än någonsin också eftersom jag längtar härifrån så in i h-vetet. Att jag lider av mina frusna fingrar och tår gör ju inte saken bättre. Apropå fingrar! jag har inte hört något från handkirurgen ännu, dom har väl glömt bort mej, jag finns förmodligen inte kvar längre, fast det känns ju i fingret, så jag måste ju finnas vid liv, eller? Jag måste troligast kontakta dem igen, skit! vad jag blir less. Som man brukar säga, man måste vara frisk för att orka vara sjuk.

Men nu till trevliga saker, för det finns ljus i mörkret också. Två veckor på Gran Canaria i april kommer att sitta bra tror jag och så får det bli. SysterYster och Ovepove och lilla jag ska dela på ett boende i San Agustin. Sol och värme, sand mellan tårna och härliga promenader kommer nog att sitta som en smäck. 57 dagar kvar *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar